Julie Marie Isager

Julie Marie Isager

Specialkonsulent

  • TEACH

    Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 16 Bygning 16, Bygning: 16-0-32

    Mobil: +4521494998

  1. 2023
  2. Udgivet

    Digitale kompetencer til universitetsundervisere: Hvordan understøtter organisationen kompetenceudvikling?

    Pedersen, Annette & Isager, Julie Marie, 16 jun. 2023, I: Læring og Medier. 27, s. 1 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2021
  4. Udgivet

    "At knække lærerkoden” – En elevperspektivisk analyse af adressater ved mundtlig eksamen

    Isager, Julie Marie, 1 dec. 2021, I: Nordic Studies in Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet

    “Mundtlig eksamen er en kunst” – Danske gymnasieelever til mundtlig eksamen i Historie og Engelsk

    Isager, Julie Marie, 6 okt. 2021, I: Nordidactica - Journal of Humanities and Social Science Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  6. Udgivet

    At forske med elever - Et pilotstudium af Citizen science og Scientific Literacy

    Drejer, S. N. & Isager, Julie Marie, sep. 2021, I: Gymnasiepædagogik.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  7. 2020
  8. Udgivet

    Konstrukt, generalisering og held ved mundtlige eksaminer i gymnasiet

    Isager, Julie Marie, 10 sep. 2020, I: Acta Didactica Norden.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. 2013
  10. Udgivet

    Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning

    Isager, Julie Marie & Olesen, M. N., 2 sep. 2013, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift . 8, 15, s. 125-134

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    Dannelse som basis for udvikling af moderne matematikundervisning

    Isager, Julie Marie & Olesen, M. N., 2013, I: Dansk Universitetspædagogisk Tidsskrift .

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

ID: 311300472