Julie Marie Isager

Julie Marie Isager

Specialkonsulent

  • TEACH

    Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 16 Bygning 16, Bygning: 16-0-32

    Mobil: +4521494998

  1. 2022
  2. Udgivet

    "If You Waver, You're Tarnished" - Ethnographic Studies following Danish Oral Exams from a Student Perspective (Oxford Ethnography and Education Conference)

    Isager, Julie Marie, 14 sep. 2022.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  3. Udgivet
  4. Udgivet

    “If You Waver, You’re Tarnished” Danish Oral Exams from a Student Perspective

    Isager, Julie Marie, 2 jun. 2022.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. 2021
  6. Udgivet

    “Oral exam is an art form” – Danish Upper Secondary Students Attending Oral Exams in History and English

    Isager, Julie Marie, 11 aug. 2021, QUINT PhD Summer Institute 2021, Oslo, Norway, 30/08/2021.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  7. Udgivet

    ”Cracking the Teacher’s Code” – Students’ Perceived Addressees Before Oral Exams in Danish L1

    Isager, Julie Marie, 19 maj 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  8. 2020
  9. Udgivet

    Validity, Generalization and Luck in Danish Oral Examinations in Upper Secondary Education

    Isager, Julie Marie, 2020.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  10. 2019
  11. Udgivet

    Student's preparatory processes and conceptions of oral exams in upper-secondary Danish high schools

    Isager, Julie Marie, 26 jul. 2019.

    Publikation: KonferencebidragPosterForskningfagfællebedømt

  12. Udgivet

    Students’ preparatory processes and conceptions of oral exams in upper-secondary Danish high schools

    Isager, Julie Marie, 2019.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  13. 2014
  14. Udgivet

    Generelle studiekompetencer – for studerende fra hjem med og uden klaver

    Isager, Julie Marie, 2014, Teaching for Active Learning, Proceedings fra konferencen TAL14 på Syddansk Universitet .

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

ID: 311300472