Julie Marie Isager
Specialkonsulent
TEACH
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 16 Bygning 16, Bygning: 16-0-32
- 2022
- Udgivet
"If You Waver, You're Tarnished" - Ethnographic Studies following Danish Oral Exams from a Student Perspective (Oxford Ethnography and Education Conference)
Isager, Julie Marie, 14 sep. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Among Rich Traditions and Uncertain Criteria – An ethnographic analysis of the Danish oral examination tradition as seen from a student perspective
Isager, Julie Marie & Borgnakke, Karen, 2 jun. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
“If You Waver, You’re Tarnished” Danish Oral Exams from a Student Perspective
Isager, Julie Marie, 2 jun. 2022.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2021
- Udgivet
“Oral exam is an art form” – Danish Upper Secondary Students Attending Oral Exams in History and English
Isager, Julie Marie, 11 aug. 2021, QUINT PhD Summer Institute 2021, Oslo, Norway, 30/08/2021.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
”Cracking the Teacher’s Code” – Students’ Perceived Addressees Before Oral Exams in Danish L1
Isager, Julie Marie, 19 maj 2021.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2020
- Udgivet
Validity, Generalization and Luck in Danish Oral Examinations in Upper Secondary Education
Isager, Julie Marie, 2020.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2019
- Udgivet
Student's preparatory processes and conceptions of oral exams in upper-secondary Danish high schools
Isager, Julie Marie, 26 jul. 2019.Publikation: Konferencebidrag › Poster › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Students’ preparatory processes and conceptions of oral exams in upper-secondary Danish high schools
Isager, Julie Marie, 2019.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
- 2014
- Udgivet
Generelle studiekompetencer – for studerende fra hjem med og uden klaver
Isager, Julie Marie, 2014, Teaching for Active Learning, Proceedings fra konferencen TAL14 på Syddansk Universitet .Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
ID: 311300472