Julie Marie Isager

Julie Marie Isager

Specialkonsulent

  • TEACH

    Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 16 Bygning 16, Bygning: 16-0-32

    Mobil: +4521494998

  1. 2023
  2. Udgivet

    Digitale kompetencer til universitetsundervisere: Hvordan understøtter organisationen kompetenceudvikling?

    Pedersen, Annette & Isager, Julie Marie, 16 jun. 2023, I: Læring og Medier. 27, s. 1 16 s.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  3. 2022
  4. Udgivet

    "If You Waver, You're Tarnished" - Ethnographic Studies following Danish Oral Exams from a Student Perspective (Oxford Ethnography and Education Conference)

    Isager, Julie Marie, 14 sep. 2022.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  5. Udgivet
  6. Udgivet

    “If You Waver, You’re Tarnished” Danish Oral Exams from a Student Perspective

    Isager, Julie Marie, 2 jun. 2022.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

  7. 2021
  8. Udgivet

    "At knække lærerkoden” – En elevperspektivisk analyse af adressater ved mundtlig eksamen

    Isager, Julie Marie, 1 dec. 2021, I: Nordic Studies in Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  9. Udgivet
  10. Udgivet

    “Mundtlig eksamen er en kunst” – Danske gymnasieelever til mundtlig eksamen i Historie og Engelsk

    Isager, Julie Marie, 6 okt. 2021, I: Nordidactica - Journal of Humanities and Social Science Education.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskningfagfællebedømt

  11. Udgivet

    At forske med elever - Et pilotstudium af Citizen science og Scientific Literacy

    Drejer, S. N. & Isager, Julie Marie, sep. 2021, I: Gymnasiepædagogik.

    Publikation: Bidrag til tidsskriftTidsskriftartikelForskning

  12. Udgivet

    “Oral exam is an art form” – Danish Upper Secondary Students Attending Oral Exams in History and English

    Isager, Julie Marie, 11 aug. 2021, QUINT PhD Summer Institute 2021, Oslo, Norway, 30/08/2021.

    Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapportKonferencebidrag i proceedingsForskningfagfællebedømt

  13. Udgivet

    ”Cracking the Teacher’s Code” – Students’ Perceived Addressees Before Oral Exams in Danish L1

    Isager, Julie Marie, 19 maj 2021.

    Publikation: KonferencebidragKonferenceabstrakt til konferenceForskningfagfællebedømt

Forrige 1 2 Næste

ID: 311300472