Julie Marie Isager
Specialkonsulent
TEACH
Karen Blixens Plads 8, 2300 København S, 16 Bygning 16, Bygning: 16-0-32
ORCID: 0000-0003-2987-5698
1 - 7 ud af 7Pr. side: 10
- 2021
- Udgivet
"At knække lærerkoden” – En elevperspektivisk analyse af adressater ved mundtlig eksamen
Isager, Julie Marie, 1 dec. 2021, I: Nordic Studies in Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
"Hvis du vakler, er der ridser i lakken" - Mundtlige danske studentereksaminer fra elevperspektiv: "If You Waver, You're Tarnished" - Danish Oral Exams form a Student Perspective
Isager, Julie Marie, 8 nov. 2021Publikation: Bog/antologi/afhandling/rapport › Rapport › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
“Mundtlig eksamen er en kunst” – Danske gymnasieelever til mundtlig eksamen i Historie og Engelsk
Isager, Julie Marie, 6 okt. 2021, I: Nordidactica - Journal of Humanities and Social Science Education.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
Elevers forberedelse til mundtlige studentereksaminer
Isager, Julie Marie, 28 sep. 2021, I: EMU : Danmarks undervisningsportal.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Formidling
- Udgivet
At forske med elever - Et pilotstudium af Citizen science og Scientific Literacy
Drejer, S. N. & Isager, Julie Marie, sep. 2021, I: Gymnasiepædagogik.Publikation: Bidrag til tidsskrift › Tidsskriftartikel › Forskning
- Udgivet
“Oral exam is an art form” – Danish Upper Secondary Students Attending Oral Exams in History and English
Isager, Julie Marie, 11 aug. 2021, QUINT PhD Summer Institute 2021, Oslo, Norway, 30/08/2021.Publikation: Bidrag til bog/antologi/rapport › Konferencebidrag i proceedings › Forskning › fagfællebedømt
- Udgivet
”Cracking the Teacher’s Code” – Students’ Perceived Addressees Before Oral Exams in Danish L1
Isager, Julie Marie, 19 maj 2021.Publikation: Konferencebidrag › Konferenceabstrakt til konference › Forskning › fagfællebedømt
ID: 311300472