Fakultetets evaluering og afrapportering af uddannelseskvalitet
Den løbende monitorering og evaluering af det Humanistiske Fakultets uddannelser er en grundsten i arbejdet med uddannelseskvalitet. Dette gøres bl.a. gennem de årlige uddannelsesredegørelser, uddannelsesevalueringer, der udarbejdes hvert sjette år, dialog om uddannelseskvalitet med rektor og undervisningsevalueringer.
Nedenfor er links til de procedurer og arbejdsredskaber, der benyttes i dette arbejde.
Procedure for undervisningsevaluering
Skabelon til undervisningsevalueringsrapport
Procedure for uddannelsesredegørelser
Procedure for uddannelsesevalueringer
Procedure for afrapportering og dialog om uddannelseskvalitet med rektor
Ifm. uddannelsesevalueringerne kan der her findes inspiration til udvælgelse af eksterne eksperter samt turnusplan og tidligere uddannelsesevalueringsrapporter.
Desuden findes her en kort introduktion til rollen som ekstern ekspert.
Procedure for opgørelse af ViP/DViP og STÅ/ViP (kun for MA-uddannelser)