Fakultetets evaluering og afrapportering af uddannelseskvalitet

Den løbende monitorering og evaluering af det Humanistiske Fakultets uddannelser er en grundsten i arbejdet med uddannelseskvalitet. Dette gøres bl.a. gennem de årlige uddannelsesredegørelser, uddannelsesevalueringer, der udarbejdes hvert sjette år, dialog om uddannelseskvalitet med rektor og undervisningsevalueringer.

Nedenfor er links til de procedurer og arbejdsredskaber, der benyttes i dette arbejde.

Procedure for undervisningsevaluering

Skabelon til undervisningsevalueringsrapport

Procedure for uddannelsesredegørelser

Procedure for uddannelsesevalueringer

Procedure for afrapportering og dialog om uddannelseskvalitet med rektor

Ifm. uddannelsesevalueringerne kan der her findes inspiration til udvælgelse af eksterne eksperter samt turnusplan og tidligere uddannelsesevalueringsrapporter.
Desuden findes her en kort introduktion til rollen som ekstern ekspert.

Procedure for opgørelse af ViP/DViP og STÅ/ViP (kun for MA-uddannelser)